fredag, september 02, 2005

Jag är fortfarande svart

Jag börjar tvivla på om jag ska färga håret eller ej. Fan, man ska gö saker direkt som man tänker tanken. Helst innan. Hmmmm, hatar att vela på det här sättet. Sen hade vi egentligen inte tid heller att hålla på att färga hår. Vi var fullt upptagna att bläddra i drinkboken å komma på vilka drinkar som ska intas på DRINKKVÄLLEN.
Eller ja det var inte bara därför vi inte gjorde det. As sambo var inte hemma, å tänk om M (barnet deras, 2 månader) kände för att käka mitt i färgnings bestyren.
- Nä M, du kan inte få mat nu för mamma har händerna fulla i väteperoxid, så skrik en stund till så kommer jag om typ 35 minuter....
Nä det skulle ju inte va nå bra läge.

G å T var hemma från dagis idag då jag tyckte att T var lite snorig. Det har jag bittert ångrat kan jag säga(skriva)Inte var de nå sjuka.. De bråka HELA dagen. Sjuka barn ligger i sängen eller soffan å inte säger ett knyst kanske hostar till lite eller så. Jag är helt slut.

Idag gjorde jag nåt som förvånade mig själv. Den 16 aug skulle mitt bredband börja funka, men icke. Efter en veckas ringande till det bolag som jag skulle ha mitt abonemang hos, å inte fått nån hjälp. Igår lovade de att kl 11 idag så skulle en människa från support ringa mig. Mmmmmm, tjena. När kl var 12 så ringde jag å uppgav mitt kundnummer å sa att jag vill inte ha nå mer med er att göra så riv den beställning jag skickat, tack hej. Å det var nog lite mer jag sa men i det stora hela....Puhhh det känndes himla bra. Efter det så ringde jag Quicknet Inom tio dagar ska jag ha 10 mb istället för nu 2 mb(hoppas ja). Han lät himla trevlig så detta kommer nog att bli bra. Ett Västerås företag oxå. Kanon.

Go natt.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida