söndag, juli 31, 2005

Blääääääääääää för söndagar


Stolta fiskare!!!!

Jag vet inte vad det är med mig å söndagar. Jag hatar dem. Konstigt för att jag har ju inget jobb att gå till på måndagen. När jag jobbade så var sönadagen en sån ångest laddad dag. Fast jag storm trivdes p jobbet så var söndagar blääääää.

Kanske beror det på vädret å att G är sjuk. Hög feber å ont i halsen säger han så det får väl bli en tripp till doktorn imorgon. Ska det börjas nu? Med en till två sjukveckor i månaden? Trodde iaf att det skulle dröja tills i september....Undrar hur det blir med rvå dagis barn å förhoppniongvis ett jobb i höst? Med alla sjukdomar menar jag. T blir ju oftast så sjuk så vi alltid måste åka till akuten för att inhalera div läkemedel. Å nu ska hon börja på dagis med alla baciller. Detta kan ju bli väldigt intresant.

Nåt annat som är väldigt irreterande är att jag inte fattar mig på denna blogg. Vill få in en räknare på första siadn så jag kan kolla om det är nån ide att fortsätta att blogga eller om det är 0 besökare. Men jag fattar ju inte vart jag ska lägga in html koden. Jag har signa mig på de flesta räknara, Inkl dem som Blog rek. Men det funkar ju inte. HJÄLP. Har ingen som jag känner heller som är en bloggare. Å inte verka det finnas nåt forum heller för hjälplösa som mig. Hoppas att nån hittat hit som vet hur man ska göra å vill berätta det för mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida