torsdag, september 01, 2005

I tre dagar har T varit på dagis å jag har varit "barn ledig" mellan 9-14. Jag har så många projekt på gång så jag blir alldeles stressad. Jag å Y har anordnat en barn loppis, främst för att vi själva vill handla lite slit-å-släng-på-dagis-kläder. Så igår plocka jag fram alla kartonger med urväxta kläder. Men jag hat ju så svårt att släppa taget. Nästan alla kläder har jag så många minnen från, främst med G. Med T så tyckte jag att hon var bebis typ igår. Vart var jag då hon blev så stor? Eller ja stor å stor (T är en mini tjej) men gammal då. Men två kartonger + en stor säck med kläder blev det. Hoppas bara att jag inte behöver komma hem med nåt av det jag släpat dit.

Med posten idag så fick jag en häftig grej. M å H ska gifta sig i Las Vegas på lördag. Jag o F fick en inbjudan till att fira detta då de kommer hem. På restaurang Två i Stockholm. Just denna dag så ska jag å A en liten tillställning här hemma. Vi tänkte att det skulle vara kul att prova massa nya drinkar så var å en tar med sig ingredienser till en drink som ska då räcka till de 10 pers som vi kommer att vara. Shiit va fulla vi kommer att bli. Varning för fulla 30 åringar på stan den 1 oktober………..
Men i alla fall så ska H å M gifta sig. Natten mellan lördag å söndag kl. 04.00 kan man kolla på den här sidan live då de säger ja till varandra.
JAG KOMMER ATT SITTA SOM KLISTRAD VID DATORN DÅ.

Vad är det med det här vädret alltså? Jag blir tokig. Kommer sommaren nu eller????? Nu ska jag ju ha mina nya snygga stövlar, istället får jag sätta på mig sommar skorna som jag är så less på. Det här vädret skulle ju ha varit i somras….Vart ringer man å klagar?

Ska hem till a nu å planera drink kvällen. Jag ska nog också be henne att hjälpa mig att färga mitt hår. Från svart till eldrött tänkte ja. Haft svart så länge nu så det är dags för förändring.
Rapport om det blev så eller ej kommer på en blogg nära dig.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha...här har du en som använder sina stövlar för fullt :-D,

Kram

07:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida