tisdag, augusti 09, 2005

En 3 åring till salu...



Sååå mycket snyggt på Åhlens!!!

Jag kan tom betala nån att ta honom. Jag har sagt att jag gå igenom 30 förlossningar bara jag slipper 3 års trotsen. Den är HEMSK. Bråk om allt. Precis allt.
-Nä den här maten ligger fel på tallriken
-Jag vil ha en blå gaffel, jag tänker inte äta om jag inte får en blå gaffel
Man traskar iväg å hämtar en blå gaffel bara för att få slut på tjat, men när man kommer tillbaka med den blå gaffeln så har 3 åringen kommit på att det är nog bättre att äta med en sked som lillsyrran...Där går gränsen. Den som han så GÄRNA vill TESTA. Jag blir tokig. Han driver mig till vansinne.
-Jag vill cykla till dagis, jag vill inte cykla, jag vill cykla, jag vill inte.....
Sen bryter han ihop totalt efter 5 minuters velande av cykel historian då jag stäler honom på ståbrädan till vagnen å traskar iväg. Han gallskriker hela vägen att han vill cykla.
Det är såna tillfällen då jag tycker att en förlossning var ju ingenting jämfört med detta tjafs dagarna i ända.
Men sen när han ligger där å sover så sött i sin säng på kvällarna så kan jag inte förstå att jag kan bli så irreterad på honom.
Man glömmer lätt.

Åhhh, jag är inne i en sån där inrednings kris. Jag vill ha NYTT NYTT å NYTT.

-Va fan tänkte jag på när jag köpte den där gardinen för 6 månader sen? Eller den där mesiga krukan som inte alls passar in, varför köpte jag den.
Så där kan jag gå omkring å dissa en del saker som jag tyckte va så snygga för ett halvår sen.

Å det finns så mycket snyggt nu. Åhlens tyger.....ge mig alla, tack. Det är sånt här som jag skulle sparat i alla fall nån tusen lapp (från skattepengarna) att kunna spendera på inrednings grejer. Så här är det varje höst( ja inte är det sommar nu i alla fall). På våren vill man greja i den lilla trädgården å till hösten är det inne man vill förnya.
IKEA har ju såååå mycket snyggt oxå.
Den här affären har mycket roliga saker Jag har handlat lite smått å gott där.
Å kolla här.

Usch nu känner jag att det rycker i min shopping tarm...FARLIGT.

Ska starx kolla på Morden i Midsommer. En sak som jag inte förstår är vilken hysteri det är runt Allsång på Skansen!!!!! Kan nån ta å förklara det för mig?

Oj nu börjar det å jag som inte hunnit åkt å handlat Coca Cola...Attans hur ska detta gå? Det är nu som man önskar att programmet gick på nån reklam kanal så man kunde ta å inhandla Colan under reklam pausen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida