onsdag, augusti 03, 2005

Jaha så det här blev då...


Jag å F har lämnat barnen till sina farmor å farfar så vi skulle ta å göra nåt bara vi två. Men jag kände för att bara sitta hemma men sambon ville att vi skulle ut å äta....Så nu stacka han iväg på cykel till en kompis som är gräsänkling å med en kasse öl. Och jag har skurat alla fönster å nu vet jag intte vad jag ska göra....Hmmm konstigt. Igår kunde jag räkna upp minst tio grejer jag hade tänkt mig då barnen var borta....nu är det helt stilla.

Det är som när man inte har pengar å går i affärer så finns det såååååå mycket kläder, smycken, väskor, skor mm. som man skulle vilja köpa sen när man väl har pengar så hittar man inget. Eller så kan man få tillbaka på skatten innan midsommar å bränna alt på tre veckor å inte kunna komma på vad man har kört. Japp det hände mig. Fick tillbaka 10 000!!!!!! Allt borta på tre veckor. Lite kläder tilll mig å till barnen (F fick en skjorta från HM för 149) Jag har haft sån ångest för detta. Jag som ville göra så mkt för de pengarna. Köpa plattor till garageuppfarten, köpa en ny cykel, gå på fotvård, handvård, ansiktsvård, hårvård ja allat på kroppen som går att vårda....
Men nej då jag sprang på stan varje dag med lilla T i vagen som var mutad med kex å saft så hon skulle vara nöjd. ÅNGESTEN börjar komma tillbaka känner jag så det är bäst att sluta snacka om detta.

Nä åka å köpa nåt gott att äta så man kan moffa i sig det i soffan medans man kollar på Top Model!!!! Ångest framkallande men jag har insett att jag aldrig kommer att bli en Top Model. Vikt väktarna finns kvar till i vår oxå....Undrar om jag ska ha en burgare från Max, MC eller Burger King....Eller en pizza från den där goda pizzerian på stan eller kankse en.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida