lördag, augusti 27, 2005

Puhhhhh

Jag överlevde BARNKALASET oxå. 10 ungar eller nåt sånt var här å stojade. G tyckte det var jätte kul. Å vilka fina presenter sen då. Fattar inte hur vi ska få plats med allt. Tanken är att T ska flytta in i hans rum oxå om nån månad. Madra mia....Måste nog flytta. Min kära far tyckte att vi är alldels för trångbodda...Kankse för att de fick sova i husvagen som står på uppfarten nu när de var å hälsade på. Ja de får skylla sig själva när de bor 20 mil bort...
Så alltså var pappa å co här frdag till lördag, barnkalaset lördag å imorgon, söndag, så kommer mamma å co, Fs föräldrar, mina bröder...Tar det aldrig slut. Men G tycker att det är kul å det är väl huvudsaken, eller?????

Var in på Soffipropp sida å såg att hon köpt de där skiiiiiit snygga stövlarna som jag oxå gått o dreglat på. Det ä väl klart att jag oxå måste ha såna. Det fattar väl vem som helst. Om jag lovar F att jag inte ska köpa nå mer skor sen i höst(!!!!!!) eller ja vinter då, så kankse det känns bättre. Men jag har ju ett kort minne så om typ 2 månader (då jag hittat ett annat par stövlar som jag måste bara HA) så vet jag inte vad han pratar om när han påminner mig om löftet ang sko inköp.

Jag är så lycklig. DEPECHE MODE släpper ett album snart å att de ger sig ut på en turné bla till SVERIGE. Vilken lycka. Var tvungen att ringa Y å medela henne detta. Vi bestämde genast att detta var ett ypperligt tillfälle att bo på hotell över helgen å kanske shoppa loss oxå i storstan. Jag laddade ner deras nya singel Precious från Poplife. Men ja det känns jobbigt att erkänna men den var inte så där jätte bra. Jag måste nog ge upp hoppat att de aldrig kommer att göra en ny Enjoy the silence Men jag ska lyssna lite mer på låten så kankse den blir bättre. Vissa låtar är det ju så med.

Jag börjar undra om det är bara jag som läser vad jag skriver. Det finns 0 inlägg i Gästboken, 0 komentarer...Jajaja, jag får väl fortsätta att skicka länken till Mia (jag ska kanske fatta vinken då hon verka aldrig spara länken).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida