måndag, augusti 29, 2005

Vad ska jag göra?????


Nu när T börjar dagis, vad ska då jag göra? Kan jag få nåt JOBB NUUUUUUUUUUUUUUUUU....Jag tror att jag kommer att bli tokig av att bara gå hemma. Visst en vecka eller så kan ju va skönt men sen då? Jag kan ju inte ränna omkring på stan hela dagarna, eller? Ja det ä klart om man är miljonär. Men det är jag INTE. För det är ju inte kul att bara titta man måste ju få handla oxå.

Appråpå handla. Jag köpte ett par stövlar på Din Sko igår. Icke skinn. En snål variant till de som jag egentligen ville ha. De som jag nämde här om dagen. Men imorse stack jag ner på stan å lämnade tillbaka dem å köpte de andra på Nilson. De är ju sååååå snygga. Ska nog sova med dom på inatt.(de på bilden)

Gissa va rörd jag blev då jag såg att de faktiskt fanns inlägg i min GÄSTBOK. Tack alla. Å vet ni.....Nä hur skulle ni????? Jo jag har blivit omnämnd i Soffipropps blogg. Ojojojoj, jag växte flera meter. Tack Soffipropp.

Jag har strul med mitt bredband. Jag har ADSL nu men ska ha bredband. Men det funkar ju inte. Grrrrrrrrrrrrr. Sitter nu i kö hos bredband 2 sen 35 minuter. De säger hela tiden att man kan även gå in på deras hemsida eller maila sin fråga. Döhhhhhhhhhhhh, hur fan ska jag kunna gö det när jag inte kommer ut på nätet???? Nu gör jag ju det men den som inte har nåt annat alternativ då???? Hur länge ska man få sitta i kö? Vad är rimmligt???? Enligt mig max 10 min.

Tvättmaskinen gick inte att laga så idag ska det shoppas en ny...Kan man säga att man ska shoppa en tvättmaskin??? Hmmmm, låter lite konstigt. F tycker säkert att detta inköp borde stilla mitt shopping begär för ett tag. Yeeeeahhh right.....

Tack å hej leverpastej....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida