fredag, juli 29, 2005

Nu har lilla Herman kommit


Vad är det för väder egentligen???? Blir tokig. Kollade in väderleks rapporten igår. Det skulle bli regn idag. Mmm, tjena. Det var lite molningt på förmiddan så vi var lite veliga om vi skulle våga oss ut till nåt badställe eller om det skulle börja regna när vi väl packat in oss i bilen med allt. Så vi fegade. Trött jag blir. Det har ju varit kanon väder ju. Har de aldrig rätt de där vädergubbarna???? På bilden är vi på Öland å solar å käkar glass. Vill ju ha så igen ju!

Japp min kompis Y har klämmt ur sig en liten Herman. Efter några dagars(!) kämpande så kunde han gå med på att komma ut. Ska å hälsa på dom imorgon. Spännande.
Var ner på stan å skulle köpa en sån gullig body som jag sett i ett skyltfönster som det står Lillebror på för det är precis vad han är. Men den affären var stängd. Semester visst...Hmmmm.....hur kan man ta det när jag ville såååååå gärna köpa den där bodyn....Dålig stil tycker jag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida