tisdag, juli 26, 2005


Ja ungefär så här ser jag ut....Tänka sig att jag blivit bloggare. Hmmm, tänkt på att skaffa mig en blogg ett tag. Men hållt på med barnens sida på Babyfriends så jag tyckte att jag inte hade tiden. Men nu skippar jag Babyfriends och ger mig ut på detta äventyr istället. Spännande.

Vet egentligen inte om nån nånsin kommer att läsa min blogg, men det visar sig väl. Ska bara komma på alla finesser tex hur man lägger in foto album å så.

Är nyss hemkoomen från en två och en halv veckas husvagnssemester. Först några dagar i Böda på Öland, det visade sig att efter 60 mil att det var algblomning i vattnet så det gick inte att bada på Böda sand där vi bodde. INTE KUL. Vi stannande några dagar där men sen åkte vi till Färjestaden vid brofästet å där gick det att bada, inte för att G badade för han har fått för sig att fiskarna är jätte farliga...
Sen styrde vi vidare till Falkenberg å regnet. Japp skit kul att bo i en husvagn med två smått understimulerad tre resp. ett åring. Jisses vad jag tyckte synd om våra grannar. De små vilddjuren gapa, skrek och bråkade HELA tiden. Fatta att vi åkte till ett badhus för att bada mitt i sommaren!!!!!!!!!!! Jaja, jag hittade några roliga inredningsaffärer iallafall. Det är dyrt att semestra när det är dåligt väder...

På vägen från Falkenberg så svängde vi förbi GeKås i Ullared. Jisses va folk. Vi stod ut 45 minuter i trängseln. Sen gav vi upp. Hann handla en vinteroverall till G å lite mer livsviktifga saker som en brödrost, en badrumsvåg( vad skulle jag ha den för???? den kommer bara att innebära depressioner) Men den var snygg.
Sen stannade vi hos pappa i Linköping. Hann med att shoppa lite där oxå. Ett par snygga jeans på rea, ett ascoolt fat med Marilyn Moonroe(stavningen?????)
Sen hem ljuva hem....eller ja till ett JÄTTE långt gräs som bara skrek efter att få klippas, massa ogräs i rabatterna, alla dammråttor mm.
Usch å fy det är jobbigt att ha semester. Måste nog ha en till.
ENSAM!!!!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja! Visst är Öland härligt! Ullared har jag aldrig vågat mig till ... med all rätt kanske? ;) Ha det gott!

18:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida