lördag, september 03, 2005

Depeche Mode


Depeche Mode kommer till stan...Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Den 1 mars till Globen. En onsdag....lite konstigt, alla andra år har den varit på en fredag eller lördag. Måndag kl 0900 släpps biljetterna. Undrar om Ticnets server fixar trycket då?
Kl 0900 ska G å T vara på dagis men imte på måndag. Jag får ringa å berätta att de blir sena för att deras mamma ska köap konsertbiljetter till världens bästa grupp. Tror ni att personalen tycker att det är ett bra skäl??????

Nu har jag lyssnat på låten som jag inte tyckte var så där jätte bra. Men den tar sig....Lite mer lyssnande så...

Idag har jag å G varit på familje gympa på Friskis & Svettis. G tyckte det var jätte kul så jag köpte ett termins kort för 300. Billigt. Medans jag stod där å dansade till nån klitshig barn pop låt, så såg jag mig omkring å kollade in de andra föräldrarna. Kunde inte låta bli att tänka att man säkert ,för ett par år sedan, stod brevid nån av (idag föräldrar) på dansgolvet på krogen å dansa(full om en örn). Nu stod vi på F&S dansgolv istället kl 10.00 en lörda morgon. Livet föändras när man får barn. RADIKALT.

Åhhhh inatt ska jag kolla in M å Hs vigsel i Las Vegas. Vilken grej. Ska nu in på sidan å kolla läget så allt funkar kl 0100 då det smäller (eller sägs YES till varnadra)

Go kväll

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Wow...vilken hurtbulle du är. Önskar jag själv kunde ta mig iväg på träning någon gång.

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan med en kopp te.

Kram
Sofia

20:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida