måndag, september 12, 2005

Träningsvärk

Shit...undrar om jag kommer att kunna gå imorrn?????
Var på KI jympa på Friskis. det är så bar det passet. Främst för att det är sååååååååååååå bra musik. Tänk vad bra musik kan få en att gö....Konstigt.

Livet som rödhårig går ann. Jag kommer nog att vara rödhårig ett tag. Iaf några veckor ; )

Imorgon ska G på utflykt med dagis. De ska ha med sig en matsäck(vilket konstigt namn egentligen). Så idag har jag varit å shoppat en ny liten låda som han kan ha sin bulle å sina kex i samt en ny drickflaska. Måste ju ha nya grejer. Kan ju inte komma med en gml låda å flaska...eller hur?!?
Åhhh, jag tycker att det ska bli så kul. Lite roligare än G tom.
De ska till den STOOOOOOOOOOOOOORA lekparken som ligger ca 20 meter ifån dagiset...
Måste ju börja nånstans.

Idag då jag var å inhandlade Gs fika utrustning så var jag ju tvungen att kolla in lite barnvagnar. Det gör jag jämt. Det andra jag säger till dem som berättar att de väntar barn är: Vad har ni köpt för vagn?
Jag tycker att det är såååååååååååå kul. Kan tänka mig att det är så här vissa killar känner inför att gå å kolla in nya bilar hos bilhandlarn.
Jag hitta några som jag skulle vilja ha.
Kankse ska sälja min(eller ja Tyras då) då jag ska stå på loppis.
Hmmmmm, det tåls att tänkas på. Ska bara övertyga F om att vi behöver en ny.

Nä ska gå å lägga mig å läsa klart Små citroner gula.
Den är si så där(vad det nu är).

GONATT

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida