onsdag, september 14, 2005

Arbetslös

Fan vad tråkigt det är att vara arbetslös. Det är som när man var liten å inte hade nån att leka med för alla var bortresta. Vad gör man om dagarna? När man städat varenda liten vrå, shoppat upp alla pengar, surfat runt på nätet så öngonen snart blir fyrkantiga???? Vad GÖR man då? Ge mig ett jobb nån.
Sökt två stycken idag. Tänk om man iaf kunde få komma på en interjuv å visa upp sig.

Varför fanns inte dessa vagnar då vi skulle köpa vagn. Cool sida med cool navigering.

Igår var Å här å hade en hudvårds klass med produkter från Mary Kay. Kanon grejer, jag har haft en del produkter därifrån ett tag nu. Mamma shoppade loss som bara den. Kul, det är hon värd. Köper sällan saker till sig själv. Å tyckte att jag oxå skulle börja sälja men jag vet inte. Markanden är nog ganska mättad. Jag menar Västerås är ju inte så stort. Å det finns en del säljare redan. Jag köpte en ansiktmask. Det kan behövas.

T hade feber ikväll. Tror att det är tänder. Hon dreglar som bara den. Få se om jag ska tillbringa morgondagen hemma med en sjukling eller kankse ta en tur på stan(tråkigt). Ska köpa sockiplast(hihihihihi) till G som han ska ha på sig på gympan. Gäller att hitta på små ärenden hela tiden.

Vi fick vårat lån, så nu jäklars ska det bli ett nytt kök. Gu så kul det ska bli. Har massa andra små projekt oxå på G som ska göras samtidigt. Eller ja i närheten iaf.

Nä, om man skulle gå å lägga sig????? Nähä, det kan jag inte ser ja. Klockan är bara 21,15.
Åhhh va tråkigt det finns ju inget på TV.
Hmmm jajaja, få se om jag överlever denna tristess.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej tjejen..

Haha,....MaryKay är bäst...Jag är ju själv konsult för MaryKay...det visste du nog inte..hihi...

Önskar dig en kanonkväll och helg.

Kram
Sofia

14:14  
Anonymous Anonym sa...

sockiplast er tøft!

www.gymsokk.com

00:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida