torsdag, oktober 06, 2005

Puhhhhh

Har nyss kommit hem från en timmes rask promenad...Shit, det är jobbigt att gå. Ännu jobbigare är det att komma iväg. Men fan det är inte rologt att gå. Till slut var jag så trött så jag snubbla på mina egna fötter. Men det har inte blivit nån FS denna vecka så nån slags aktivitet måste jag hitta på åt fläsket runt midjan.

Jag fattar inte hur jag ska kunna fixa att komma iväg till ett jobb ( om jag bi får nåt i detta liv) i tid på morgonen. Det är ju kaos här på morgonen. Även om man är en relativt oragniserad männsika så är det fullständig kaos här.
Idag skulle G inte ha vällingen i den flaska som den serverades i. Så han låg å skrek om et i en kvart å jag vägra ge mig. (ja vann till slut, men det var en as jobbig strid), sen skulle han absolut inte ha de kläder som erbjöds(där vann han) Man får väla sina konflikter har jag hört. T vägara stå stilla när man ska klä på henne. Hon är hopplös. Sen ska de fraktas ner till hallen. Där springer de som yra höns å bråkar. Jag lovar det tar säkert en timme innan allt är klart med påklädning. ASJOBBIGT.

Såg i VLT Bostad att IKEA släpper sin nya PS serie så den måste ju kollas in. Ska ta en dusch å sen bege mig till IKEA för typ tredje gången denna vecka.

Ha en bra dag....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida