torsdag, september 29, 2005

Musiksmak

Ihhhh snart lördag. Då är det drinkkvällen med stort D. Sitter o bränner lite party skivor. Det är bästa att alla gillar det. Mycket 80 tal å massa 90 tal. Måste ju få återuppleva glans dagarna på Pluta å Streeman eller hur?!? Vad passar inte bättre då än typ Leila K, Sasch, Scooter, 2 Unlimeted?????
Å nån Depeche låt så klart.

Det kommer att bli stressigt på lördagen. Jag å Y har anordnat en barn loppis som ska vara mellan 10-14. Å sen kommer törstiga tjer kl 18 hit. jag kommer säkert inte vara hemma förr än 16 så det blir till at springa järnet här hemma. Det ska fixas tilltugg mm. Men det går nog. Vill man så kan man!!!!!!

Nu ska jag på föräldrar möte på Ts avdelning, nästa vecka på Gs.
Roligare kan man ha!!!!

Återkommer nästa vecka med en rapport om PARTYT, å kankse finns det lite smarriga bilder oxå.

Party on....

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Yeeees!
Snart är det lördag -ska bli sååå kul! Trodde först att jag skulle bli dunderförkyld, har känt lite i halsen och Nova har ju varit sjuk, men idag är jag nästan helt bra (tack och lov). Vet du - jag har med skaffat en blogg nu, men jag är en liten smygis än så länge, ni får se sen du och Mi. Kram

20:15  
Anonymous Anonym sa...

Jaa...massor med roliga och smarriga bilder vill vi se....;-))

13:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida