torsdag, september 22, 2005

Jobbig sits

I förr går så ringde ett företag å ville att jag skulle komma på interjuv för en tjänst. Jag hade inte sökt den tjänsten men de hade kontaktat arbetsförmedlingen som förmedlade(precis som de ska gö) kontakten mellan oss. Jag var på interjuv i går, å det verkar såååååååååååååååååååå roligt jobb. 75% så arbetstiderna är 8,30-15,30, kan ju inte bli bättre. Eller jo det kan det....de erbjud inte mkt i lön. När jag räknade på det så skulle det innebära 1000 spänn mindre i månaden än vad jag har när jag får akassa som jag har idag. Döhhhhhhhhhhhhhhhhh, det funkar ju inte. Så nu måste jag ringa å säga att i fall jag skulle få jobbet så har jag inte råd att ta det. Alltså det var inte klart vem som skulle få jobbet, utan de sa om jag inte ville ha det så var de tacksamma om jag ringde till dem å sa det.
Det är det jag ska gö nu, men jag tycker att det är såååååå jobbigt. Drar på det. Sen hade jag planer på att ringa runt till olika försäkringsbolag å kolla om de har nån tjänst ledig.......Men fan vad jag tycker att sånt är jobbigt.
Alldeles nervös nu....

Vi har fått husdjur.....Äckliga bananflugor.....bläääääääääääääääääää. Vi har en elektrisk flugsmällare (vi kallar den Smackern) Den ger flugfäna en elektrisk stöt(en dödlig sådan) Det bara blixtra om flugor å div fän som fångas med den. Å vad det lukatr sen då.......Bläääää, men effektiv. Så den går varm här hemma.

Kanke kommer det en rapport om jobbläget senare idag....

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Authors slap Google, Dell slaps itself
In today's IT Blogwatch , we look at the Authors' Guild lawsuit against Google and Ditty , Dell's new tiny-but-ugly MP3 player.
Interesting blog! I have site that's a guide to quality home furnishings, apparel and gifts. If you're interested, please stop by.

19:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida