tisdag, oktober 04, 2005

Oj nu var det några dagar sen sist. Det är mycket som händer nu men jag ska ta det i tur å ordning.

Loppis: gick si så där. Sålde för 1000 ungefär, det var ju rätt så bra men de flesta sålde inte för lika mycket. Å eftersom jag var en av de som arrangerade detta så känndes det inte så bra.

Party: Himla lyckat. Många goda drinkar blev det. Vi han med att göra alla tilltugg oxå. Det blev: parmesan chips, olivknyten, mozzarella snittar å lite mer. Jätte gott. Den här sidan är suverän. Där hämtade vi alla recepten. Senare på kvällen drog vi vidare till Blue Moon. Det är ju alltid kul innan, men på nåt jäkla sätt blir det att man kommer på att det är nog kul att gå ut men det är ju INTE det. Känner inte en pers nu för tiden eller rättare sagt de jag känner går inte ut nu för tiden. Å så tappar man bort alla så man står där som ett fån i baren. Förr kunde man hala fram en cigg å se lite kul ut men inte nu ju. Men i det stora hela: SKITKUL!!!

Värdinnorna, Anette å jag.




Emma, jag vet inte om det är efter den sjätte eller tionde drinken!!!!!




Lousie å Kattis



Ganska städade vbilder trots allt!!!!!!

Köket: idag har vi varit å beställt kök å vitvaror. Jippiiiiiiii, äntligen. Mitten av november kommer snickarna å "smäller" upp det.
Ganska nervös ,måste jag nog säga att vi är. Vi har ju aldrig ritat ett kök förr. Tänk om det blir skit. Vart klagar man då????? Hos sig själv???????

Garage uppfart: Just nu ser den ut så här....





Japp, det var en rapport från mig till dig....

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Såg ju riktigt roligt ut på festen...:-). Blev lite parysugen nu, men den får jag avverka till helgen..hehe...för då du ska det festas på.

Visst är det roligt med kök...Jag kommer själv ihåg när vi besällde och när vi sedan var klara :-)

kram

19:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida