söndag, september 25, 2005

Galen

Igår så sprang F å hans kompis (oxå F) Lidingöloppet. De sista F sa innan han åkte var- Vem fan kom på den här idén????
Ja det kan man undra. Lite dumt att fråga det då de har kvar Vasaloppet, Vättern rundan och Vansbro simningen. hahahaah, vilka dårar. När de kom hem var de lite bleka om nosen. Jag å Y satt å pimpla rödvin å hade det fin fint. Hade några timmar tidigare tryckt i oss MC. Var inte så där jätte sugen på MC då jag hade sett Super size me i fredags. Bläääää va äckligt. Har du inte sett den så gör det.

Idag så har vi varit i badhuset med T å G. De tyckte att det var jätte kul.
T är GALEN. Hon är totalt orädd. Hon slänger sig neför stora rutcsh banor o kastar sig från kanten fast man inte är beredd. Idag var det "bara" två som fråga hur gammal hon är. Det brukar folk göra då hon är ganska liten å så orädd för vatten.

Å sen har hon en förmåga att alltid få för sig att bajsa när vi är o badar. I sommras så var vi på ett badställe med temp. bassänger. Hon fick vara utan badbyxor ett tag för hon gick omkring på gräset sen fick hon för sig att rusa till lilla bassänegn å jag efter. När jag står där så ser jag nå konstigt som flyter oomkring. BAJS KOTTAR. Å det bara väller ur henne. Så det vara bara att springa omkring å försöka att fånga dem. Kan säga att det vart tomt i bassänegn på två sekunder.

Senare samma sommar var vi i Falkenberg på semester. Det regna en dag( eller typ alla) så vi åkte till badhuset. Där gör hon samma sak igen i barnbassängen. Men lite lösare så det syns liksom inte men LUKTAR. Jag tar upp henne (vi är ensamma i bassänegn då) o springer på toa med henne. När vi kommer ut där ifrån så ser jag en mamma som ligger raklång i bassängen.....(den var himla liten å grund).....jag sa inget...va fan skulle jag säga.......Du ursäkta men du ligger typ å badar i bajs....

Jag tror nog att det inte bara var T som lämnade saker där efter sig. Ja mena barn kissar ju lite hur som helst.
Sen idag på badhuset så ser jag nått som ligger på golvet där hon precis gått.
Jo då, två små harkluttar. Hmmmmmm, vilken tjej.

nä ska sluta snacka skit (hahahhaha va rolig ja ä)

Go natt

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hihihih ojoj vad pinsamt att jaga bajskottar *S*

21:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida