fredag, september 23, 2005

Tre barn...

Fick nyss veta tta en kompis kopmis ska ha barn. Sin tredje!!!! Jag tycker att det är så häftigt att folk gör det, alltså skaffar fler än två. Två är ju liksom den normala normen. Jag vill både ha en till å inte.

Här kommer + å -

+ åhh tänk när man gå på ultraljud, det är ju så häftigt. Visst att man höll på att skita på sig då man såg bilden man fick köpa med sig. Det såg ju ut som en alien å inte som en männsika. Men det var det ju....
+ sitta å bolla med namn. Idag kom jag på att T skulle ha hetat Greta. Måste nog skaffa en till så jag kan döpa den till Greta(oavsett kön)
+ köpa en ny vagn
+ första leendet, första smakportionen, första gången de sitter själva, fösrta gången de kryper, första stegen....åhhhhhhh vill ha men...


- att i 9 månader inte få äta brie ost, dricka vin, röka(alltså bara i samband med alkhol)
- bli fetare
- slappare magen efter utpluppningen
- SMÄRTAN VID FÖRLOSSNINGEN. SHIT VA ONT DET GÖR!!!!!!!!!!
- börja om från början med allt

Hmmmmm. Detta tåls att tänka på.

Inget nytt om jobb.

Titta vad jag hämtade idag.



Kan inte fatta att vi ska tlll Globen å kolla på Depeche. Det är ju såååååååååååååååå coolt. Kommer att bli 16 barre igen å skrika mig hes. Finns ingen sexigare än Dave Gahan när han börjar med sin moves....ohhlala....

Kan det bli kallt så jag kan få sätta på mig denna snygga jacka jag köpt.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men du - vagnar kan man ju köpa närsomhelst ;)
Kram

21:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida