måndag, september 19, 2005

Vilken djungel.

Har varit å kollat på vitvaror idag. Shit, vilken djungel. Men vi lyckade bestämma oss. Summan: 36 000. Det är bara att öpnna ståra plånboken. Men va kul det ska bli. Jag vet inte om jag vågar lägga ut bilder här på hur köket ser ut idag. Ska tänka på det. Kanske iså fall med kort på det nya köket då samtidigt. Såna där före- och efter kort.

Fick mitt paket från HM Rowells idag. Äntligen. Skulle ha fått det för två veckor sen, men posten sjabblade bort det. Jag fattar inte att jag beställer kläder å tror att det kommer att bli bra. Det ser ju snygt ut i katalogen. Hmmmm, kankse för att modellen är typ 3 strl mindre än mig å då är ALLT snyggt. Det är bara att skicka tillbaka. Barnens kläder blev bra förutom ett par byxor till G. Den som sydde dom måste ha varit full eller nåt. Såg inte klokt ut.

Jag hade inte mycket att orda om idag.
Jo kom på att jag har fått två pers till att bli bloggare.
Annica och Mi.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej!

Som svar på din fråga: jag rekommenderar att du köper Ola Lauritzons GI-metoden, den är en riktig AHA upplevelse för an gammal bantare :-) Ola har även sajten giviktkoll.se där du har onlineverktyg, matförslag ja allt!

08:16  
Anonymous Anonym sa...

Åhh...har ni varit och shoppat loss...Roligt ! Vitvaror och allt. Själv har jag shoppat hus...;-p.

Kram

18:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida