lördag, oktober 08, 2005

Shit pomfritt...

I natt så har vi haft en nattgäst. Inte för att vi visste om det förr än imorse. Kommer upp imorse å kollar ut genom köksfönsret Å DÄR LIGGER DET EN MAN PÅ GRÄSMATTAN. Ja visst en livslevande människa. Eller det levande vissta vi ju inte just då, men såg sen att han rörde på sig. Ringde polisen. Men de hann inte komma innan han vakna till liv å drog( ca 25 min efter det jag ringt).
Stod å smöh på honom å det såg så jäkla roligt ut då han vakna. Han satte sig upp, klia sig i huvudet, tittade sig omkring, kolla på klockan, klia sig igen...Lite förvirrade var han nog. Vi har ett sånt där grönt nät i typ knähöjd runt våran slänt. Han har säkert gått efter tomt gränserna å sen inte sett vårat nät, snubblat över det, slgit i huvduet, tuppat av å blivit liggande där hela natten.
Min teori....
Kunde inte låta bli att ta kort på honom genom köksfönstret. Blogg skada man har tror jag.





Köpte dessa till T idag. Synd att det är "ute" med vuxen uggs. Mamma å dotter i samma stövel.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hihi gulp vad rädd jag skulle blivit!!! Men vilken syn!!! hihi:)

Kramar Vickan

09:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida