onsdag, oktober 12, 2005

Paniiiiiiiiiiik

...hade jag ett tag. Kom inte ut på internet. Vilket mörker. Men efter mkt svordommar å ryckande i kablar, så funka det till slut. F som satt brevid å kolla på fotboll vart så irro på mig så att han gick en trappa upp å kollar nu på matchen där. Han tycker att jag hänger alldels för mkt vid datorn. Ja det gör jag å shit va kul det är. I sommras när vi var på semester så fick jag lite abstinens. 3 veckor utan dator......Måste kanske köpa oss en bärbar.....

Idag har jag varit med G på dagis hela dagen. Det var intressant. Var lite osäker hur jag skulle agera mot G om det vart nån fajt mellan honom å nån annan. Skulle jag stå å titta på å vänta på att nån personal skulle fixa det eller skulle jag greja det själv??? Men det löste sig till det bästa.

Jag mkåset nog ha ett barn till. Finns ju så mkt snygga vagnar. Den här vagnen tex skulle jag kunna tänka mig. eller den här

Det här måste jag köpa till G å T.

Om era barn (eller sambo) vägrar korv så köp en mojäng som man kan gö korvarna så här snygga...hos barndesign.se



OM (kommer inte att hända) men OM vi får mera barn så måste vi ha en sån här....(Spacebabies)


Den här kommer att bli snygg i vårt nya kök...oxå från Spacebabies



å de här olja å vinägerfalskorna...


å de här salt å pepparkaren....



kommer från gnr8

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida