torsdag, juni 01, 2006

Sjuk

Jaha så var det min tur då. Förra veckan var jag hemma med G, nu är jag hemma med ...öhhh...mig.
Jobbade måndag å tisdag. Ska vara hemma imorrn oxå tror jag. Känns inge bra att vara hemma IGEN. Men känns inge bra i kroppen. Har ont överallt, hostar.

På lördag ska G å T till Kolmården med min pappa å hans fru S. Sen ska de sova hos dem i Linköping. Det blir första gången de ska vara med sin morfar å S själva. Jag vet att det kommer att gå bra men lite jobbigt om det skulle bli nåt med 20 mils avstånd. Men jag känner mig helt lugn inför helgen.

Hittade en ny affär hos Husmusen.
Ska handla lite nu.
Tror ja!!!!

Jag har ett STORT paket från Rowells som ligger på ICA å väntar på att hämtas. Mest kläder till T men gud så nyfiken jag är. Var så länge sen jag skickade efter det så jag kommer knappt ihåg. Orkar kanske palla mig dit senare ikväll.

Hittade massa snyggt på Josefssons, konstigt nog. Har aldrig hänt. Kanske måste handla lite där oxå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida