torsdag, maj 04, 2006

Fest

Håll i hatten. Det är pubkväll på jobber imorrn. Jag vet inte riktigt vad pub kväll är men jag kan tänka mig att det är alkohol med i bilden...döööhhhh

Men ska ta det lugnt. Fan det är jobbigt att vara gammal å erfaren hur dålig man blir dan efter å hur ovärt(finns det ett ord som heter så?????) det är att ligga en hel dag efter å må skit.

Fick erfara det i lördags. A fyllde 35 å det var en liten middag med lite vin å lite öl å lite drinkar å lite likör mm.....Helt plötsligt var det dags att åka hem, å jag var bra jäkla snurrig. Ett under att jag kom hem hel efter en cykel färd utan dess like. Men satan i gatan vad dåligt jag mådde i lördags. Jag var döende. Kan man dö av bakfylla????? Jag tror det för stunden var nära....
Knaprade 10 Alvedon. Trodde huvudet höll på att sprängas.

Så jag har det färskt i minnet. Men efter 2 glas vin imorrn så är det förträngt.

Tjipp å hej!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hoppas du hade kalaskul på pubkvällen och att det var värt det dan efter ;)

kram

10:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida