onsdag, mars 22, 2006

Jisses va tiden går fort..

...då man har kul sägs det.
Jag tycker att det är så jäkla kul att ha et jobb att gå till. Undrar hur länge till som jag kommer at känna så???? Ja ni vet då man vaknar på måndagsmorgonen å bara vill dra täcket över huvudet å somna om igen. Men att vara arbetslös har satt sin spår(åhhh så djup jag blev).

Men Visa undrar nog om jag kolat av. Det är inte många transaktioner på kortet nu för tiden. Jobbar inte på stan untan en bit utanför å där finns det inte mkt att shoppa på lunchen. Så nu jäklars kliar det i fingrarna. Imorrn ska jag ta en lång lunch å åka till "city" å shoppa.
Här är ett urval:
Skor frågan är.....svarta eller bruna???
Massa saker här
Dom här ska jag ha oxå, i alla färger.
Den här butiken ska öppna i Västerås. Kanon!!!
Det såg jag när jag var å köpte min nya mobil.

Ja så lite transaktioner har hänt på kortet. Å mer ska det bli.

På lördag ska jag å Mia å Emma ut å käka på Tabazco. Gu så kul det ska bli.

Jag å Mia var å träna här om dan å då hade hon en sååååå snygg jacka på sig. Informera Mia om detta å vips så hade jag fått den. Tyckte att jag kunde få betala för den, men nääääääääääääää då.
Tack gulliga Mia.
Du kan ju få tillbaka den då jag har tröttnat på den.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida