söndag, mars 26, 2006

Våren är här...

...snart iaf. Har varit ute hela dagen. Sååååå skönt. Igår var jag Emma å Mia ut å käka. Kl 21 satt vi asmätta i soffan på Tabazco å bara jäste, så det hela slutade med att vi köpte en varsin godispåse(strl XL för min del) å gick hem till var å en å jäsade vidare i soffan hemma. Jätte skönt idag kan jag tycka. Blää för att vara bakis.

Men det här med våren...det är ju inte riktigt vår än. För då skulle jag kunna ha på mig mina nya assnygga skor. Men jäklars va snö det är kvar.

Det vart de här istället.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Är det där inte de nya vårskorna?? Skitsnygga är de iallfall.. nyfiken på hur de nya ASSNYGGA ser ut;)

kram!

13:13  
Anonymous Anonym sa...

Tack för senast! Det var skitkul och alldeles lagom :) Jag missade såklart bussen, men jag hann ändå hem så jag gick och la mig 22.30 (hihi). Snygga skor.
Kram Emma

14:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida