fredag, mars 31, 2006

Det var länge sen...

...oj vad tiden går fort.
Hinner ju inte skriva här så ofta. Jag´jobbar, sover, äter... Det är väl det man hinner med i veckorna.

Det snöar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Va fan, jag som trodde att våren var här, men närå....
Hur kång vinter ska vi behöva lida igenom????

Idag har jag deklarerat på nätet å kommer att få min skatteåterbäring till midsommar. Jippiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Men dët här året ska jag INTE shoppa upp allt på fem dagar som sist.
Eftersom jag inte har någon betald semester så ska pengarna täcka upp så jag kan vara ledig i sommar som alla andra.

T har slutat nypa sin fröken i rumpan varje gång hon reser sig upp från matbordet. Bra utveckling!!!

Trevlig helg!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida