lördag, juni 10, 2006

Fy fan vad synd det är om mig...

...fatta, as skönt väder ute å det är lördag. F är på fest å vad gör jag???? Jo jag sitter å jobbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Känner mig jätte stressad. Skulle vilja åka å jobba på jobbet men hey det ligger två barn här å sover.

På tisdag åker F till Tyskland. Å på torsdag ska jag till Tros med jobbet på konferans...kommer hem på fredag. Ska smaka på livet som ensamstående mamma. Fattar inte hur fan jag ska hinna. Har en grej som måste vara klart på tisdag på jobbet å jag kan inte jobba över på heller då jag är själv med kidsen.. Jäkla VM å komma olägligt.

Ska bli kulö att åka iväg med jobbbet iaf.

Shit vilket väder. Var å skullle shoppa bikini idag. Lite seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent för det då. Fanns ingenting som passade. Så det blev massa annat istället. Men måste tebax imorrn å byta lite grejer å köpa lite annat oxå. Har kommit på att jag vill ha guld ballerina. Såg snygga på Lindex. Å ett snyggt skärp till. Det kan man piffa upp mkt med.

Nä men jag ska väl återgå......

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja det var från Globen-konserten :D

Kamera fick man ha med sig in. Får man alltid, men systemkamera får man icke ha.

21:58  
Anonymous Anonym sa...

Eller rättare sagt; Ja det var Depeche jag såg :D Var på den i Scandinavium också, och snart är det tags på Sthlm Stadion. :D

22:00  
Anonymous Anonym sa...

Halloj! nu har jag också blivit bloggare. Verkar kul..ska iaf testa ett tag;)
/Bror Rikard

15:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida