torsdag, november 03, 2005

Kartonger till förbvannelse

Jäklars, nu har köket kommit. Men inte snickarna. De kommer v 46 för då kommer bänkskivan (hoppas vi). Bänkskivan skulle ta längre tid att få hem.
De skulle väl ut å hugga ner ett träd först å sen göra en skiva av den!!!!!!
Vad vet jag???
Men nu är det kartonger (platta som tur är) i hela hallen.

Titta!!!!!




Idag har G maskerad på dagis. Disco, popcorn.
Imorse då han hade ätít upp sin välling sa han: Mamma mera(så höll han upp välingflaskan), så jag orkar dansa...

När vi kom till dagis så ville jag ta kort på dem, men jag tänkte bara ta några då de sprang omkring.
På en minut så hade alla barnen ställt upp sig i snygga rader.




Imorgon ska jag till.......IKEA...vilken skräll va!!!!!?????!!!!
Ska köpa dörrar till garderoben. Den stora starka karln ska med=F.
Blir så irriterad att jag inte kan fixa sånt själv. Klart att jag skulle kunna men skulle säkert ha sönder dem innan jag kom hem. De är i glas nämligen.
Dom här är det:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Å snygga dörrar!!! Vill oxå göra om och fixa!!! avis :)
Hoppas ni får hem dem hela. Passa på o köpa lite dalahästar oxå ,de försvinner med en otrolig fart har jag märkt ;-)

Kram Vickan

13:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida