måndag, oktober 24, 2005

Kropp i chock

Min kropp befinner sig just nu i chock tillstånd för att:
I torsdags tränade jag KI boxning i 75 minuter. Jag trodde min sista stund var kommen när det gått 30 min!!!!!
Slutet av passet har instruktören kommit på att "Idioten" kan vara passande att ha där....Man springer till mitten av rummet, hoppar 4 ggr(alltså DJUPhopp), springa tillbaka där ens träningpolare står, boxas 4 ggr på padsen, springa tillbaka å hoppa...
Ja ni förstår ju vad jobbigt det var. Varenda gång jag kom å skulle boxas så flämta jag fram: JAG DÖR....
Men det gjorde jag inte. Bra va!?!
Okej det var den dagens chock för kroppen.
På fregadeg så bubbade jag den där jäkla stenarna farm å tillbaka. De låg i vägen för F där han skulle lägga de sista stenarna.
Grejen är den att vi bad om 20 kvm sten. Det kom två lastbilar å tippa av sten.
Det var säkert 50 kvm, alltså 30 för mycket!!!!!!
I lördags flyttade jag ännu mera sten. På kvällen lasta jag pickupen full å körde iväg hem till Fs föräldrar å dumpade av dem där.
På söndages morgonen samma sak 3 GGR!!!!!!!!!!!
Varje sten väger 2,5 kg. Man kastar in två åtgången i bilen alltså lyfter man 5 kg, smatidigt som man gör knäböj....det går 100 stenar på 1 kvm....
Ja ni kan ju räkna ut själva hur ont jag har i kroppen.

Men vad snyggt det blev!!!!!



F kör med paddan som gör att stenen sjunker ner å "sätter sig" som de ska.


Har nyss varit på en däckfirma för att att sätta på vinter däck.
Det snöade igår å så är det -1 idag. Vintern är här.
Jippi, eller........jag vet inte riktigt vad jag tycker.

Köpte tidningen Drömhem & Trädgård å satt å bläddra i medans jag vänta på att bilen skulle bli klar. Teama: JUL...
Jaha, så det var dags igen då. Var vi inte där nyss????
Varje år så vill jag ha nya adventsljustakar mm. Blir ruinerad.
Måste nog ner på stan imorrn å kolla läget på julpynts fronten...

Ha det så gött...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åååå vad fint det blev, vad duuuuktiga ni varit!!! o värsta träningspasset av all sten-lyftning!! blir snygga muskler det där ska du se;-)

kram på diG!

22:01  
Anonymous Anonym sa...

Wow...vad snyggt det blev. Kan förstå vilken träning det måste ha varit, men oerhört skönt efteråt.

Kramkram

16:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida