tisdag, november 01, 2005

Frisk

Jag är frisk....sisådär friks iaf.
I söndags så ringde F till sina föräldrar, 45 minuter senare var hans mamma här å hämtade barnen. Sen kom de med dem vid 18 så vi "fick vara sjuka" hela dagen.
Det gjorde susen. Men jag jag låter fortfarande som....ähh jag vet inte men det är inte sexigt hes iaf.
Mer som en kråka.

De senaste veckorna har jag nog slagit rekord med att besöka IKEA. Jag kommer att vara gråhårig innan det där jäkla köket är klart. Å vi har inte ens börjat.
Idag har jag varit där TVÅ ggr.
Väldigt pinsamt är det då personalen börjar känna igen mig. Jag var där alltså två ggr idag, en gång igår.....
Igår så köpte vi en garderob. Idag skulle jag kolla upp en grej med köket(nähä!!!!!!)
Nu ikväl så tog jag med mig T(täckmantel) å skulle köpa lådor som inte fanns, men som kommer senare i veckan.
Jaha, det är bara att åka dit på fredag igen då. Kommer att slita sönder E18.

Idag så köpte jag två kuddar att ha på sängen. ÄNTLIGEN!!!!! Letat jätte länge. Ville in i det sista låta bli att köpa en till grej på Ikea. Har letat överallt. Vad kan man säga...Ikea rocks....
På kvällen då jag å T var där så köpte jag en Glänsa(strumpan). Hängt den i hallen. En julgrej men den kommer nog att få sitta där icke juletid oxå.
Här skulle jag då ha länkat så ni skulle få se den, men Ikea har inte fattat att hänga med på sidan ang de varor som de har i varuhuset.

Man kan tro att jag har massa pengar som jag turnerar i alla affärer, men det har jag inte. Faktum är att de nog är slut redan. Har inte vågat kollat mitt saldo än.
Det man inte ser finns inte...eller hur var det.....

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skönt att du mår bättre!!

Ikea rules verkligen!! fast inte på rullgardinsfronten.. var där i går (och köpte dalahästar) och bytte våra rullisar som pajade efter en vecka så nu får vi se hur länge de nya håller. Blir nog en del turer dit för mig med... men men jag klagar inte =)I Love att gå på IKEA!!

Kram på dig!!

23:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida