onsdag, oktober 26, 2005

Mitt arbetslösa liv

Idag har jag varit fullbokad.......(det lät ju bra)
Imorse var jag på Eductus på infomöte ang lärlingsprogrammet. Verkar bra så man får in en fot på ett företag å visa vad man går för.

Sen käkade jag lunch med Sara å Anette på Strike. Potatis å purjolöks soppa med ost fyllda crepes......ASGOTT.

Sen till ett annat infomöte på arbetsförmedlingen. Ang en starta eget kurs som jag skulle vilja gå. Inte för att jag tänkt att starta ett precis nu (räcker med en egenföretagre här i familjen då barnen är så små än) Infomötet höll på i över en timme!!!!! Det viktigste kunde han ha betat av på en halvtimme. Men shit vad han babbla....trodde aldrig han skulle sluta. Å sen massa männsikor som ställer så onödiga å konstiga frågor. Fattar inte hur de orkar!!!!

Gu vilket tråkigt inlägg....Men så har jag ett rätt så trist liv just nu känns det som. Tur att T å G är rätt så roliga så man får skratta ibland.

Vad har ni gjort idag???????? Jobbat kanske??? Lucky you!!!!!!!!

Tack å hej leverpastej (med smörgåsgurka på Hönökaka...mums)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ååå hoppas du får tag i ett jobb snart...ingen hit att va arbetslös.. hellre ett trist jobb nästan

Håller tummarna för dig!!!

Hoppas du får en bra dag!! kram V

12:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida