onsdag, januari 06, 2010

Va hände..

...vart tog julen vägen? Sitter å kollar på alla tomtar, julbelysning, å annat div pynt. Satte jag inte nyss farm allt detta? Satt jag inte å leta jullåtlistor på Spotyfi? Spelade Mera jul på högsta volym? Isch va tiden går fort.(vilken klyscha)
Nyårsafton firades här hemma med S & M. Mycket stillsamt. Skönt. Vi pratade om att det skulle vara kul att fira nyår i Sälen. Sagt å gjort. Stugan bokades samma kväll. Snacka om att vara ute i god tid.
F ligger här hemma sjuk å mumlar om att hans sista stund är kommen, att han har fått svinis å jag vet inte allt.
Vi skulle ha åkt till Romme i går för att åka lite mera skidor men det sket sig då F är så sjuk.
Imorgon börjar barnen i skola/dagis. Å på måndag börjag jag mitt nya jobb. Herre jösses va spännande det ska bli.
Dagen till ära har jag självklart inköpt att par nya skor.
Det måste man.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida