tisdag, december 22, 2009

Skynda, skynda

Jag hade ju inte kunnat fått en bättre tid att vara arbetsfri. Det är sååååååååååååååå skönt. Sen att akassan strular är en annan femma. De ska ha in massa papper från försäkringskassan på all ersättning jag har fått därifrån under hela 2009. VAB å föräldraledighet som jag tagit ut. Jaja...bara att gilla läget å rota bland alla papper. Nåt ska man väl ha att göra.
Julklappar å all julmat är inhadlade sedan en vecka tillbaka. Så skönt.
Nu är det bara det sista finliret som ska fixas. Det kommer att bli hektiska dagar.
Imorgonkväll kommer mamma & co på middag å vi ska fira jul. Vi ska försöka oss på att göra kalkon. Spännande.
Julafton firas här hemma med Fs familj å min pappa & co.
På juldagen kommer farmor hit å det ska firas med henne å pappa å gänget.
Annandagen åker vi till Sälen.
Så det kommer att gå i ett, så nu försöker jag att planera å göra To-do-listor.

God jul på er alla!

1 kommentarer:

Blogger Åsa sa...

Glöm inte att ta en paus i allt stress bara!!
Och ha det så skönt i Sälen!!

God Jul och stor vinter kram!

//Åsa

14:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida