onsdag, december 30, 2009

Vad hände?

Sitter nu hemma, med ett förvånat uttryck i anisktet. Vad hände?
Var det inte nyss den 22:a dec å jag får runt som en tätting inför allt som skulle fixas inför tre dagars julfirande med olika sällskap? Eller packandes inför resan till Sälen direkt efter sista sällskapet lämnat oss? Har jag variy i Sälen? Ja blåmärkena på vaderna efter pjäxorna kan intyga om det.
Herre jösses, detta var inte att rekomendera. Men jag tror att jag hade kul. Jag vet att jag måste ha varit snäll i år, för jag fick himla fina julklappar. Äntligen nya kaffemuggar. Rörstrand Filippa K. Apsnygga servettringar från LOB, nya vinterkängor är lite av det jag fått.
Imorgon är det nyårsafton. M å S kommer med deras killar. Hoppas att de har tänkt ut vad vi ska äta. För det har inte jag.
Men M är en hejare på mat så vi överlämnar det till honom.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida