tisdag, december 08, 2009

Morgonfribba

Hade jätte trevligt igår med exkollegor.
Varenda dag sedan jag vart arbetslös har jag haft en plan inför dagen. Alltid ett ärende eller två som ska fixas så jag kommer ur mysbrallan å kammar till mig.
Idag har jag ingen plan mer än att det skulle vara trevligt om jag städade å strök å fixa lite här hemma, men jag kommer mig inte för att göra det. När jag gick upp imorse så var jag aptrött så jag tänkte att idag ska jag gå å lägga mig å läsa min bok å kanske slumra in en stund. Men efter en kopp kaffe så är jag inte så trött längre. Alltså återstår städning å fix här hemma......gaaaaahhhhhhhhhhhhhhh....vill inte. När jag jobbade kunde jag alltid skylla på att det inte fanns tid(det fanns det inte heller) men den ursäkten håller inte längre.
Dessutom så såg man inte allt damm å alla fläckar eller hur smutsiga fönster man har. Men nu ser jag ALLT å retar mig på det som bara den. Men jag VILL INTE STÄDA. GUdars av tråkigt. Så här sitter jag i morgonfrilla å pyjamas på kl 10.
Pang så är kl 14 å barn ska hämtas. Åhhhhhhhhhhh jag som trodde att jag var en driftig person, det har jag iaf sagt på det interjuver jag varit på.
Ja så det är väl dags att leva upp till det nu.

1 kommentarer:

Anonymous Mia sa...

Herregu, du är den driftigaste jag vet. Helt vild. Kan du inte komma och fixa hos mig igen. Pleeease :)

04:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida