torsdag, mars 02, 2006

Hemma igen

...från min mini semester i Stockholm.
Vi tog tåget kl 0853 till storstan. Väl där så shoppade vi loss på Zara. Inga kläder till mig utan bara till T å G. Sen iväg tilll TopShop. Hittade coola pilot solbrillor å ett halsband.
Sen vidare till hotellet. Dumpa väskorna. Å sen iväg på en lunch å lite mera shopping. Bla köpte jag ett jätte snyggt halsband på Designtorget.
Efter det var vi ju tvungna att vila upp oss inför kvällens bravader.

Middan intogs på TGIF. I looooooooooooooooove. Så jäkla gott.

Sen var det dags att bege sig till Globen. Gick på en pub där å lyssna på massa DM låtar å dracka massa öl. Å sen var det dags för konseren med det stora K.

Å madra mia, karln (Dave Gahan) är ju gudasexig alltså. Ingen kan skaka på rumpan som han. Å ni skulle se hans höft rullningar. Ja jäklars.

Är så nöjd med konseren. Men det känns lite kosntigt då det är över. Det här har man gått å sett fram emot sen i oktober å nu är det bara slut...snopet...

Är lite tung i huvudet idag. Men det var det värt.

Men fan vad jag hatar SJ. Tåget hem var en timme försenat. Så less. Flashbacks sen jag pendlade varje dan till å fran Stockholm. Är så jäkla glad att jag inte gör det längre.
Öhhhhhh...iochförsig så har jag ju inget jobb alls så.....

Ha det

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida