lördag, mars 11, 2006

Rapport

Satan i gatan vad roligt det är att ha ett jobb att gå till.
Det är så kul å jag stormtrivs.
Men man hinner inte så mycket mer än att jobba å komma hem, äta, vara med barnen å sen i säng.
Sist jag jobbade var det bara jag å F så det är lite skillnad att ha två barn å jobba heltid.
Men jag tycker att ´jag å F har en bra rutin som funkar. Jag lämnar vid 7,30 å han hämtar vid 15,30. Han hem å lagar mat som är klar då jag kommer hem. Toppen va???

Men det krävs planering....inte så skit kul men nödvändigt.

I fredgas var det after work på jobbet. Italiensk buffe...mums...det dracks å åts.
Men jag höll mig till Cola light. Kände inte för att bli för talförd(som jag har en benägenhet att bli efter några glas vin) efter bara 5 dagars "visist" på det nya jobbet.

T har så passande fått vattkoppor. Tur att farmor å mormor finns.

Ska återgå till att noppa ögonbryna. Jäklars va de växer. Finns det nåt medel som gör att de slutar växa????

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Japp jag gick på Carlforsska och tog studenten 92. Gick DKDI... om det hjälper nåt? Vem är du?

17:28  
Anonymous Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!! fan va kul!! Vad är det för jobb??? berätta!!

Du verkar haft en lyckad stockholmshelg! Jag får se DM nästa gång de är i landet...

kram och grattis igen

10:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida