fredag, februari 24, 2006

Bytes dax

Var på H&M idag. Lämande tillbaka jackan. klagade på ett par jeans som jag köpt för nån vecka sen. Sömmen har spruckit. De skulle lämna in dom hos skräddarn . Grrrr, ville ju ha ett par andra byxor som jag sett istället. Sen köpte jag byxorna, en tröja(kanll gul) å en väst.
Sen in på Gina å panik köpte två par toppar.

Röen var nmist lika stor här hemma i spegeln. Måste inse att jag är en flodko å måste klä mig därefter. Byxorna skall återlämnas, även knallgul tröja. Smat en av topparna på Gina.

Kommer att springa som en yrhöna å lämna/byta grejer innan jag ska träffa mina kurspolare för att öla å bowla. Vill ju ha västen på mig å ett rosa linne under. Måste fixa det på Gina.

Japp där kom det en liten mode rapport från flodkon.

Imorrn ska F åka till Falun för att övernatta tills på söndag då han ska åka Vasaloppet. GALNING!!!!!

Så jag är skidänka å Maria har fest. Kanon planering. Å ingen barnvakt. Undrar om man kan lämna in barnen i garderoben på Blue Moon????

Ha en trevlig helg!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida