lördag, februari 25, 2006

Bytt är bytt

Var på stan idag IGEN. Bytte den kanllgula å jag-fick-stor-röv-byxorna.
Var tvungen att byta kö ,då jag märkte att det var samma expedit som jag bytte massa grejer hos igår, som stod i kassan.
Denna gång blev det ett par jeana bara.
Sen in på gina å bytte tröjan till en annan. Det blev mycket bättre.

Igår på väg till Strike som fick jag för mig att mina boots inte var så "inne" längre så jag kilade in på DinSko å köpte dessa.

En varning: sätt aldrig p er en vit behå under en tröja vars material som ganska tunnt om ni ska på Strike på kvällen. DEN LYSER!!!! Det heter ju så häftigt som "discobowling". Det innebär ultravioletta lampor fan överallt.
Å min naglar lös. Hade ett genomskinligt nagellack, som på nåt konstigt vis blev självlysnade i neon ljuset. Mycket diskret.....

Idag har F åkt till Falun för att övernatta för att sen imorgon bitti åka iväg till starten i Vasaloppet. Å här sitter jag med en prickig G. Vattkoppor heter det visst.

Ha det!!!!!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag hänger inte me nu... varu på strike i lördags el fredags? gick det att lämna in barnen på BM? :)

Sitter här hemma o feber o huvudvärk o snoriga barn så det blir inget BM för mig idag heller, snyft. Har ju inte partat på månader ju.

Du borde behållit brallorna. Jag köpte ett par idag fast rumpan vart jättestor, men jag bestämde mig för att skiter väl jag i o köpte tom lite stor stl för att det kändes bra... Det där med att inte bry sig, det har börjat funka nu hihi. men du, jag har ju lärt mig av dig ju så varför byter du som en galning nu då? Inga kläder kan ju vara fel på dig! Puss!!

19:46  
Anonymous Anonym sa...

öppet köp rules!!! 90% av allt jag köper åker nog tillbaka till affären =)

kramis

23:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida