torsdag, februari 23, 2006

Skev bild.

Idag så sprang jag på H&M för att handla upp mina bonuscheckar. De brinner i väskan. Skam om de skulle få ligga där i mer än 48 timmar!
Hittade ett par snygga capri byxor som skulle vara skit snygga till mina knälånga stövlar. Men vems röv var det i spegeln i provhytten??? Ja inte fan var det min för jag har väl inte sån stor röv. Jag har en mage som är utan dess like men röven är väl inte så stor????? Men det är klart den ser jag ju inte så ofta som deg magen.
Så det blev INTE byxorna utan en jacka!!!! Hur kul är det????
En jacka som jag inte kan ha förrän om tre månader om det fortsätter att snöa så här.
Men som sagt nåt var jag ju tvungen att köpa. Men den kommer att återlämnas imorrn.

Men det där med byxorna. Det kommer ju inte vara jag som kommer att glo på röven. Det kommer ju alla andra stackare att göra. Men man ska väl tänka på sig själv först? Nä måte tebax å köpa dem imorrn. Kanske kan de få äran att bäras i Globen den 1 mars på Depeche....ihhhhhhhhhhhhhhhhhh kan inte fatta att det är snart.

Håller på att leta ett bra hotell i Stockholm för häär ska ska det slås på stort. Det ska shoppas å ölas som aldrig förr.
Ville bo på hotellet vid Slussen. Men shit, det har ju tydligen blivit ett Hilton hotel så det kostar 2300 för en natt!!!!!!
Men vi vill bo där omkring. Nån som vet ett bra hotel?

Nä go natt på er...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jag shoppad oxå upp mi n check på nolltid!!!! var inte så svårt eftersom jag bara fick 200 kr =( .... naturligtvis lämnade jag tillbaka sakerna dan efter...

17:52  
Anonymous Anonym sa...

Klart du ska ha byxorna!!

Puss!

23:18  
Anonymous Anonym sa...

håller med muffin! köp byxorna!

jag har bott ett par nätter på first hotel riesen en sommar när min kompis fått "gratiskuponger" det är nära slussen och stan.
varför vill du bo nära slussen förresten? nån särskil anledning?
vad har du mer för stockholmsplaner?
jag vill också se depeche!!!!
damn
trevlig helg!
kram
L

12:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida