tisdag, februari 07, 2006

Lista

I brist på annat snack så kommer här en lista som just nu cirkulerar på hemsidorna:

Fyra jobb som jag har haft:
Handläggare
Servitris
Rosförsäljare!!!
Städare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
The Office - Julfesten
Dum Dummare
Ice Age
Pulp Fiction

Fyra ställen där jag har bott:
Västerfärnebo
Sala
Köping
Hallstahammar :(

Fyra TV-program jag gillar:
Stilpoliserna
Desperate Housewives
CSI Miami
Surreal Life (om ni aldrig kollat på det så GÖR DET, söndagar på 5:an)

Fyra ställen där jag varit på semester:
Taiwan
Mallorca
Cypern
Ölnad (I löve Öland)

Fyra websiter jag besöker dagligen:
Min hotmail
Muffin
Pia Desideria
30nånting

Fyra av mina favoriträtter:
Tacos
Stuvade makaroner å falukorv
Fläskfile med massa god sås
Semlor...

Fyra ställen där jag hellre skulle vilja vara just nu:
På en arbetsplats som är MIN
Lite varmare ställe
Lite mysigare ställe
I sängen

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas att ni slipper kräkas mer, stackare =(!!!!!!!!!!

Kul den där listan! Ska sno den till nästa gång jag bloggar..

Hoppas att drömjobbet knackar på dörren snart!!! Håll ut..

Kram

00:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida