tisdag, januari 31, 2006

Utmanad

Fröken Kivi har utmanat mig så det är väl bara att ransaka sig själv då...Så konstiga ovanor tror jag inte att jag har men here we go!!

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Kan sova jämt. Som idag tex. Ska egentligen ringa till företag å ragga jobb, men vad gör jag? Jo jag går å lägger mig att sova istället å vaknar upp tre timmar senare med värsta ågren.

2. Skjuter upp jobbiga saker (se ovan)

3. Har hål i plånboken. Brännde vår skatte återbäring på 10 000 på några dagar på massa saker som jag inte kan räkna upp för jag vet inte vad jag köpte.

4. Konflikträdd. Ja inte med i ett förhållande men ni vet annars liksom....öhhhh.

5. Har aldrig fel.

Nu utamar jag: Mi, Emma, Malin, GunMarie,

Ja jag vet att det bara blev fyra men känner bara fyra bloggare...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hehe det var ju inte så farligt det där!! =) Känne rigen mig i typ allt =/

Kramis

14:00  
Anonymous Anonym sa...

samma här! jag stämmer in på allt jag med

15:06  
Anonymous Anonym sa...

hm, ok jag antar utmaningen... iiih, läskigt så nu ska jag rannsaka mig själv en stund först.

22:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida