fredag, januari 13, 2006

Träningsvärk

...har jag i massor. Jag å Mi var å tränade Ki Box på Friskis igår. Satan i gatan vad jobbigt det var. Det svartnade för ögonen stundtals.
Men nu jäklars ska det tränas tre ggr i veckan.
Dallret ska bort. Jag tror inte att det är så nyttigt med en mage som man kan lyfta upp å lägga på bordet utan problem.
Jäklars det ska slutas dallras nu.

Har nyss kollat på Lets dance. Jag höll på att skratta ihjäl mig när Paolo dansade. Jag tycker att det är så häftigt att "kändisarna" vågar bjuda på sig själva som de gör här. Åhhhhh, va tråkigt det hade blivit om Paolo åkt ur. Men det gjorde han inte. Såååååååååååå bra.


Ska gå å fylla på fettlagret med godis å chirre.
Trevlig helg...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad duktiga ni är, du och Mi! Själv har jag fortfarande inte lyckats släpa mig ner till F&S fastän jag sa att jag skulle dit så fort jul och nyår var över, suck... Har så mycket annat att göra ju. Nu måste vi ta och ses snart - det var jättelängesen.
Kram

20:23  
Anonymous Anonym sa...

haha..det låter som att du är motiverad att träna! jag hoppas också at komma igång med träningen.. det är bara så svårt det där med maten. går ju inte att vara scoial och äta nyttigt!

Min chef skulle eentligen ha varit med i let's dace men han drog sig ur eftersom de hela tiden ökade antal timmar som det skulle ta.. tyvärr. ska försöka se programmet nån dag ändå!

Ha det så skoj på gymet!
Kram

00:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida