torsdag, januari 19, 2006

Ge mig ett jobb

Va fan hur svårt kan det vara att ge mig ett jobb?????????
Det är 4 veckor kvar av kursen som jag går. Tro mig det går inte en timme som jag inte tänker på att jag INTE vill bli arbetslös ígen(eller jag är ju arbetslös men sysslolös då kankse man kan säga)
Ångest, vill inte gå hemma å dra. Kommer att bli tokig då.
Har sökt en del å även lärlings palser men ingen lycka hitills. Va gör jag för fel?????? Varför fattar inte arbetsgivarna att de är ett stort misstag att de inte anställer mig?????? Tröga människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag varit hemma med G. Han fick för sig på väg till dagis imorse att han var sjuk. Han gallskrek hela vägen dit å på Ts avdelning då jag lämnade henne att han skulle hem å sova. Han ville inte var på dagis. Eftersom han brukar kuta in på sin avdelning, hinner sällan säga hej då till mig. Så nåt var fel trodde jag. Så det vara bara till att gå hem igen med honom. Men efter ca 30 minuter hemma så var han sten pigg!!!!!!!
Jaja, han hade väl en dålig morgon.
Så jag å G åkte å köpte golv till köket å käka på MC.
Vi hade en mysig dag.

Men nu snorar jag å det är en hammare i skallen på mig. Å halsen. Där är det nån som glömt kvar en taggtråd!!!!!

Så nu är det så synd om mig så jag måste ha en tredje semla!!!!!
Egengjorda, heöt klart de godaste!!!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Varför gör de så? Nova är precis likadan ibland på morgonen när jag ska klä på henne - Jag vill iiiinte gååå till Liiiizzz!!!! Men när man väl kommer dit brukar det vara bra i alla fall :)
Jag är också sjuk :( Exakt som du säger - tusen knivar i halsen, suck. Hoppas vi blir bra tills på måndag :) Sonny kommer hem klockan 3 från jobbet så jag är ledig måndag kväll.
Kram

17:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida