fredag, januari 27, 2006

Såååååååååå nervös

..är jag. Om en timme ska jag på (håll i er) studiebeök.
Jo ni läste rätt. Det är det nya nu för tiden förstår ni. Att ragga oannonserade jobb. Ringa till ett företag som man skulle vilja jobba hos å fråga om man kan få komma på studiebesök.

Så nu är jag så nervös. Sitter i mysbralla å morgon frilla, måste gå å byta om, Köpt en ny tröja dagen till ära....(som om jag skulle behöva ha en anledning till att shoppa)

Ska klippa mig i dag oxå på Color. Vet inte om hela min låååååååååååååååånga man ryker eller ej...

Ha en bra helg.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hej. jag vill också se kort på håret :) o så vill jag veta vem som van project runway...

19:27  
Anonymous Anonym sa...

Spännande med studiebesök - hoppas du får jobb nu då :)
Jag har oxå klippt mig idag, tänkte ringa dig och fråga var du brukar gå, men det blev Cut'nBlow som vanligt (eller cunt and blow som S säger, hihi).
Börjar du bli bättre från förkylningen nu? Jag känner mig nästan ok, kanske till och med kan träna på måndag :)
Kram

19:48  
Anonymous Anonym sa...

du får pallra dig upp till stockholm nästa gång hasse ståuppar på brunnen =)

hoppas att studiebesöket gick bra och att de fattade att de ska anställa dig!!

håller tummarna!

ha en trevlig lördag!
Kram

18:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida