onsdag, februari 08, 2006

IKEA del 37

Okej, det här vet inte jag om det är bra eller dåligt att bli igenkänd....

Som ni alla trogna läsare vet så har vi renoverat köket. Det blev mycket spring på IKEAs köksavdelning med miljarder frågor under renoveringens gång. Så de började känna igen mig.

Nu är det så att bänkskivan i trä har lossnat från den underlimmad diskhon(som IKEA har limmat).

Så idag var jag dit å skulle fråga hur vi ska bete oss med detta.

Tjejen som jobbar på avdelningen säger: Heeeeej.....
Jag säger: Hej, vi köpte ett kök här i nov....
Tjejen: Ja Abstrakt vit, va?? Med björkskiva....
Jag: Öhhhhh ahhhhh just det......öhhhh pinsamt ni känner igen mig?????
Tjejen: *skrattar*...Jo det gör vi....

Hmmmm vet inte om det var bra eller dåligt.....
Jag tror att det är dåligt......

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hihihi, jag vet inte heller om det är bra eller dåligt, men roligt var det.

Box ikväll?

12:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida