lördag, januari 07, 2006

Vi går i väntans tider...

...på magsjukan!!!!!!

I torsdags så åkte vi hem till min pappa å hans familj i Linköping.
G å T sitter ensamma i baksäte. T sitter bakåtvänd bakom passagerarsätet å G framåtvänd bakom förarsätet. Plötsligt börjar T hosta kontsigt. Jag tittar på G å frågor var hans lillasyrra gör å han säger med äcklad min att T kräker.....PANIK....speciellt då vi är på en motorväg med mitträckeå det inte finns nånstans att stanna.
Så jag får sätta mig mellan fram- å baksäte med röven i Fs anisktet nästan för att kunna se vad T gör.
Jorå hon kräks, kasskader.
Så där åker vi i nån km med min stora röv i framrutan i 130.

Hittar en lucka att köra in i å påbörjar saneringen. Men stana i gatan vad mycket det var.
Hela T var full i kräka. Ut med henne i diket å av med kläderna å rota fram nya längst bak å längst in i bagluckan.

Jag ringer till pappa å frågar om vi ska komma ändå eller om vi ska vända hem. Men de tycker att vi ska kommma ändå. Så vi fortsätter å hon kräks inge mer. Men det luktar inte godis i bilen kan jag säga.

Vi kommmer fram å pappa, F å G åker på hockey. Gs första hockey match. Han tycker att det är kul de första 20 minuterna sen kryper det i rumpan på honom.

På natten vaknar jag av att G sitter upp i sängen å säger att han mår illa.
In på toan å det kräks som bara den.
Å så fortsätter det hela natten å halva fredagen. Fredagen går å vi bara väntar på nästa offer, men hittils har ingen av oss blivit sjuka men det är inte över än det är jag säker på. Det kommer väl i natt......Huvudsaken var att vi klarade oss hem utan att bli sjuka.

Den som lever får se!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida