söndag, december 11, 2005

Mätt

Satan i gatan vad mätt jag är.
Har varit på julbord här
Åhh mamma mia vad gott det var. Jag ångrar mig alltid då jag vart på julbord att jag inte år mer. Kan verkligen rekomendera det stället.

Igår så slipade vi köksgolvet eller ja det var F som gjorde det. Å sen betsade vi det i en mörk lack. Men vad fläckigt det blev. Trät sög åt sig olika. Så imorse beslöt vi oss att måla det vitt. Sagt å gkort, men nääääääääääääääääää det vart inte heller så snyggt. Men nu ska vi pausa golvhistorian å bända upp det nån annan gång å lägga nytt.
Varför gjorde vi inte det från början kan man undra......men vi gillar att göra det på det krånliga å dyra sättet.

På tisdag ska G lussa på dagis. Kl 0715!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är ju ingen idé att ens gå att lägga sig så tidigt som vi måste gå upp då. Å självklart så åker F på kurs imorgon å kommer hem på tisdag KVÄLL. Snygg tajming.

Ha en bra vecka alla!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha sjukt kul med Morgonstundtrudelutten! Bra hämnd!

Jag ska försöka hålla mig från julmaten ända fram till julafton. Då jävlar ska jag äta en hel gris!
kram

18:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida