söndag, december 04, 2005

Vuxen poäng

Helgen har varit en flaschback av hur mitt liv såg ut för ca 5 år sen. Fast ändå inte. Har samlat vuxen poäng så det räcker fram till min 85 årsdag!!!!

I fredags firade vi (en massa tjejer S som fyller år).

S med familj var bjudna på glöggfest(trodde hon) hemma hos A. När hon kom dit så satt vi alla där. Så det var bara för man å barn att dra...Sen gick vi till Tabazco å käka massa god mat. De har precis flyttat in i nya lokaler. Men de måste haft nån slags hysterisk ångest då de skulle välja tapet. Jag tror att vi räknade till tio!!!!!! olika medlajong/leopard/randigt/blommigt tapeter. Sen hade de piffat till det hela med lampor med ett helt annat mönster. Så efter en öl så snurra hela restaurangen. Men de har god mat. Enda skillnaden i fredags mot fem år sen var att vi inte blev så väldigt berusade. Å att vi åkte hem efter middan. Skulle inta ha hänt för fem år sen.

Igår(lördag) så var jag bjuden hem till L. Massa gml kompisar från skoltiden.(shit hur gammal är ja????) God mat å massa gott att dricka. Men när det var dags för utgång så tog jag en taxi hem å var hemma kl 2300. Det ni!!!!!!
Kruxet är att jag blir sååååååååååååååååååååå dålig dagen efter. Å F skulle tapetsera köket så det var jag å kiddsen. Å näää jag kan inte gå ut å dricka vatten. Inge roligt. Så imorse var jag pigg å så log åt tanken att L å co nog inte mådde så bra.
Men jag hade kunnat varit asbakis för att Fs mamma ringde å fråga om G å T ville följa med på julmarkand. Så hon kom å hämtade dem vid 12 å kom tillbaka vid 1600. Så jag hade ju kunnat ligga som ett vrak idag.
Istället åkte jag på stan å köpte mig att par sååååååååååååååååååååååååååå tajta stuprörs jeans. Snyggt till mina nya stövlar(som jag inte har vågat packat upp än) Måste smyg prova det ikväll. Å kankse ta mig en titt på kontot. ÅNGEST...vill inte....

Tapetseringen ja......NJA jag vet inte om jag tycker att det blev så snyggt. Tapeten är snygg i sig men vette fan om den är det i mitt kök, eller ja vårat då...F är nöjd så det är väl bra. Har knappt vågat såga att jag tycker den inte blev så snygg. Ska knäppa bilder så kan jag ha en omröstning vad ni tycker....inte för att det skulle göra nån skillnad.

Åhhh så irreterande det är att ha en trasig skärm. Ser ju inget i högra hörnet å en bit upp. Måste ha en ny. Kankse ska köpa en till F i julklapp?????

1 kommentarer:

Blogger En mammas bekännelser sa...

Jaja ni ska få se köksbilder. Men jag är ju inte nöjd med tapeten så det känns så där kan jag säga. Men ni ska få...

JAG

15:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida