fredag, november 11, 2005

Fisklukt till parfymdoft

Kan inte fatta vad äckligt kartongerna luktar illa (se inlägget Kartonger till förbannelse). De luktar fisk!!!!!!! Jag vädrar så det är iskallt här hemma! Men igår så tappade jag en parfym Kenzo Flower i badrummet så en rejäl dutt hamnade på golvet å lite var stans, så nu luktar det fisk blandat med Flower...ingen härlig kombination kan jag intyga.

Jag är obotlig(säg inget till sambon) men jag är helt hopplös när det gäller pengar!!!!!
Skulle in på ICA Maxi å handla mat tills ikväll...547 SEK...va fan....kan de börja sälja enbart mat i de butikerna???????? Ja visst handla jag mat tills ikväll, en fläskfile för 50, sen då???
Ja kolla själv....

Jag är inte ens så där jätte förtjust i de godiset jag köpte, men de kostade bara 10 spänn påsen....måste kompensera för det andra jag köpte....SJUKT betende!!!! De sysn inte på bilden men där ligger även 3 st DVD filmer som F ska få på Fars dag.

Ja å vad ligger brevid ICA om inte ...IKEA... tada....Skulle bara slinka in å kolla en grej med köket ;\.....Det var specilal price på Glänsa...jaha vart ska den hänga?????....måste börja julpynta nu så att jag kan byta i december för att jag nu har så många ljusdekorationer att hänga i fönstret. Har inte så många fönster att hänga i eller ja iaf inte tillräckligt många...

Dagens skörd från IKEA. Lite reflexer till barnen, klämskydd till dörrarna(T å G har dille på att smälla i dörrar, snart så ryker ett finger eller två), en liten söt låda....ja den kostade bara 9 sek.

Nån som har ett tips hur man får ordning på denna röra...

Det är Ts alla halsband (hon fick 7 st då hon döptes). Fattar inte hur jag ska få ordning på dem. Har försökt men det blir bara värre. Det måste finnas nåt husmorsknep!!!!

Nästa vecka kommer det att börjas med köket. Jippiiiiiiiiiiiiiii. kan inte fatta det. Men det är så mkt kvar att fixa med. Som sagt, kommer att bli gråhårig innan det är klart.
Kommer att komma bilder på köket.

Trevlig helg...

3 kommentarer:

Blogger En mammas bekännelser sa...

Klart att jag ska ha middagsbjudning. Typ varje dag!!!!

00:52  
Anonymous Anonym sa...

Oj vilket trassel. Har inget tips som jag vet funkar men fick en liten tanke om att lite diskmedel och vatten kanske skulle kuna hjälps till. kanske värt att testa? Om inte annat så blir dom ju rena ;)

Kramen

16:58  
Anonymous Anonym sa...

Oj vad du shoppade loss! Men det måste man få göra ibland.

Jag tycker faktiskt att det är skönt att sitta och trassla upp halsband.. och telefonsladdar. Det är lite avstressande, testa! =)

Lycka till med köket!

17:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida